متن آهنگ مهیار ماه کامل
نوشته شده توسط : حسین

گیر کردم تو تنهایی فقط اون می تونه درم بیاره ✓

فقط اون ✓

خیلی افسرده ام با این که آدم دور و برم زیاده ✓

اون هنوز دل تنگم میشه بعضی وقتا ✓

من خر هم می خوامش ✓

خیلی مغروره مثلا ولی دیگه عطرم نیست یادش ✓

نشسته بود رو درخت قلبم ✓

نمیدونم چی شد یهو سنگش زدم ✓

دست خودم نبود من دو قطبی با کارام خورد قلبش ترک ✓

دور و بریم فیریک زدن روم که دیگه سمتش نرو ✓

ولی من تو رو می خوام فقط با این که ازت بهتر است ✓

گیر کردم تو تنهایی فقط اون می تونه درم بیاره ✓

گیر کردم تو تنهایی فقط اون می تونه درم بیاره ✓

من میگم تویی تو میگی مقصر منم ✓

با تو مشکلی نیست با خودم فقط دشمنم ✓

جفتمون خواستیم و دنیا نذاشت که بشه ✓

نه که بمیرم بی تو ولی تو هستی خوش ترم ✓

روی اون تابه ساده اون شبا توی نور ماه کامل ✓

همه جا ساکت ✓

برده بود خوابت هیچی نشد مثل قبل ✓

شاهه موند ماتت ✓





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: